Refleks wint van ALO na knappe comeback in emotioneel beladen wedstrijd

Tijdens de wedstrijd tussen ALO en Refleks beleefde de zaal een indrukwekkend moment van stilte na een familie-incident binnen Refleks, waarbij beide teams hun medeleven betuigden.

ALO startte de wedstrijd sterk, of wellicht moest Refleks de emotie nog even van zich afspelen. Met een ruststand van 16-9 had ALO nog een ruime marge, maar was al duidelijk dat Refleks vastberaden was om terug te komen in deze wedstrijd.

Dit gebeurde dan ook direct na de rust. Refleks kwam loepzuiver uit de kleedkamer en met een opvallende reeks van 11 opeenvolgende doelpunten door de Rijswijkers, was de wedstrijd volledig gekanteld. ALO kon hiertegen slechts vier doelpunten in de hele tweede helft noteren, terwijl Refleks er na die 11 ook nog niet klaar mee was. De ploeg uit Rijswijk sluit zo een emotioneel zware week af met een 20-26 winst op ALO en blijft zo in het spoor van koploper ONDO (G), de tegenstander van aanstaande zaterdag.
ALO zal aanstaande zaterdag ook een directe concurrent ontvangen, maar dan in de strijd tegen degradatie. Bij winst op Roda zullen zij in ieder geval een gaatje slaan met de rode lantaarndrager.

Foto: Ike Hendriks, Sportsnap.nl
Alle foto's van deze wedstrijd zijn te bekijken op www.sportsnap.nl