Refleks wint Bemmel en Kroon Bokaal

Refleks nam in de eerste helft het initiatief. Vanaf 4-1 liep de ploeg uit Rijswijk uit naar 9-2. Gelukkig voor de wedstrijd kwam VEO daarna (mede door enkele wissels) beter in haar spel en kwam terug tot 9-5. Beide ploegen scoorden daarna nog eenmaal voor rust, 10-6.
Na rust was het wederom Refleks die de eerste doelpunten voor hun rekening nam, waardoor de wedstrijd bij een stand van 13-6 niet meer spannend leek te worden.
Net als in de eerste helft richtte VEO zich nog één keer op en kwam terug tot 13-9, maar dichterbij kwam het niet meer. Tot 15-11 bleven de Voorburgers op een vier punten achterstand en daarna nam Refleks het heft weer in handen met drie doelpunten op rij en was de wedstrijd bij een stand van 18-11 met nog enkele minuten definitief gespeeld. Het slotakkoord was nog wel voor VEO, wat de stand op 18-13 bracht.

Foto: Frank van Leeuwen, Sportsnap
Meer foto's later op www.sportsnap.nl