KOM MEER TE WETEN OVER DE GESCHIEDENIS VAN JOUW KORFBALVERENIGING

Het vierde deel van de boekenserie over de Haagse korfbalhistorie is verschenen. Stichting The Hague Korfball Masters en uitgeverij Nederlands Sportboeken Club hebben de boeken samengesteld uit materiaal dat de afgelopen jaren is verzameld en gedigitaliseerd. Met dank aan Ton van Rijswijk, Martijn van Wensveen, Harald Braakman, Mateo Taal, Chris Willemsen en vele anderen.
Naast de boeken, die slechts een beperkte weergave zijn van de enorme hoeveelheid materiaal die onze organisatie ter beschikking is gesteld, is er per 1 maart 2022 de website www.haagsekorfbalhistorie.nl, waar via een link naar google drive al deze informatie voor iedereen beschikbaar is. Een unieke verzameling van duizenden foto’s, documenten en krantenknipsels, bijeengebracht door (oud) leden van vaak niet meer bestaande korfbalverenigingen uit Den Haag en directe omgeving.
De boeken zijn via onze organisatie te koop voor de speciale prijs van € 17,50 per stuk (winkelprijs is € 20) per deel. De komende tijd zijn we bij diverse veldkorfbalwedstrijden aanwezig, waar de boeken tegen de speciale prijs te koop zijn (zie voor aankondigingen op de website of facebookpagina). Natuurlijk zijn de boeken ook te bestellen via alle boekhandels en via de site van de uitgeverij (www.nscboeken.nl).
Heb jij nog materiaal beschikbaar of wil je meer informatie? Mail naar contact@haagsekorfbalhistorie.nl of bel: 06 288 038 83 (Rob Blokpoel).