DES Toernooi 2022, 'stiekem' positief

Na 2 jaar géén DES Toernooi met Pinksteren, zijn wij er wel weer erg aan toe, Jullie ook?
De voorbereidingen zijn al gestart en voorzichtig hopen we 3 - 6 juni 2022 weer los te kunnen gaan.

Twee dagen korfbalwedstrijden, veel gezelligheid en elke avond een leuk feestje dat is het DES Toernooi. Wij zijn stiekem heel positief dat dit in juni 2022 gewoon weer kan. En dat je net als voor Corona weer met je team kan overnachten in een tent op het sportpark, elke avond een feestje en een fantastische BBQ. Dat is toch een fantastisch weekend?

Ben jij klaar voor een gaaf korfbalweekend? Houd onze Socials dan in de gaten en geef je binnenkort op via www.destoernooi.nl

Het DES Toernooi is een groot jaarlijks korfbaltoernooi van circa 60 teams bij korfbalvereniging DES tijdens het Pinksterweekend. Komend jaar staat het toernooi gepland van 3 - 6 juni 2022. Meer informatie kijk op Destoernooi.nl