Toegangscontrole tijdens de Haagse Korfbaldagen

De gemeente Den Haag heeft besloten dat de toegangscontrole van de corona app uitgevoerd gaat worden door de gemeente zelf, wij als organisatie zijn hier blij mee. In het protocol van de gemeente staat dat bij grote drukte de huurder moet regelen dat er ondersteuning aan de medewerker van de gemeente word verleend, wij willen vragen of de thuis spelende verenigingen hiervoor zorg willen dragen, dit houdt in de praktijk in dat bij binnenkomst van de toeschouwers / spelers hier hulp voor nodig is en verder niet. Hier mee vervalt dus de vraag die wij van de week hebben gesteld aan een aantal verenigingen.

Wij als organisatie hebben echter besloten dat een ieder die toegang wil hebben tot een van de hallen tijdens het toernooi zijn QR code moet laten checken bij de ingang van de hal. Wij hebben dit gedaan om de simpele reden dat de scheidslijn tussen vrijwilliger / speler / trainer / toeschouwer zo dun is in onze familie sport dat wij dit niet meer dan fair vinden.

In alle hallen is namens de organisatie iemand aanwezig, in veel gevallen een bestuurslid van onze stichting en in een aantal gevallen iemand die namens ons hier aanwezig is, de vraag is of de hulp vanuit de verenigingen zich of bij deze mensen of bij de zaalbeheerder willen melden.
Onze mensen gaan geen QR codes checken zij zijn verantwoordelijk voor het verloop van de avonden dit willen wij op voorhand duidelijk maken aan een ieder.

Deze regeling geld voor alle wedstrijden tot en met donderdag 18 november, omtrent de finale dagen komt er in de loop van volgende week nog een mail, voor wat betreft de QR check word dit door de organisatie geregeld.

Op deze manier hopen wij dat we er zoals gewoonlijk weer een mooi korfbalfeest van kunnen maken, ondanks alle maatregelen die wij moeten nemen, bij vragen graag telefonisch contact met mij.
,
Namens de Organisatie Haagse Korfbaldagen