WORD DONATEUR Steun ons initiatief. Doe mee - als particulier, vereniging of bedrijf - om korfbal in de regio verder te ontwikkelen

Uitgeverij Nederlandse Sportboeken Club is in 2018 gestart met een serie boeken over meer dan honderd jaar korfbal in Den Haag (en randgemeenten). In de boeken staan feiten, boeiende verhalen en prachtige foto’s uit de rijke Haagse korfbalgeschiedenis.
Elk jaar komt er een volgend deel uit. Deel 1 (november 2018) is getiteld: Van ALO en Tims tot Mulder en Pams en Deel 2 (november 2019) is getiteld: Van Emma en Wals tot Coeland en VES. We werken aan deel 3, wat hopelijk in november a.s. zal verschijnen.

De boeken kosten 17,50 per stuk en zijn verkrijgbaar in diverse boekhandels, waaronder Paagman en De Vries Van Stockum . Rechtstreeks bestellen bij de uitgeverij kan ook, kijk in de Webshop van www.nscboeken.nl.

Het initiatief voor de boekenserie, website en overzichtstentoonstelling komt van korfbalkenners, onder wie Ton van Rijswijk, Rob Blokpoel, Chris Willemsen en vertegenwoordigers van clubs en KNKV.
Daarnaast wordt gewerkt aan een speciale onderdelen op deze website Korfbal in de Haagse Regio, Haagse Korfbal Historie en Nieuws uit de verenigingen.

Wij u/je te helpen dit speciale 3-in-1 Haagse korfbalproject mogelijk te maken.

Particulieren kunnen participeren door donateur te worden voor € 50,- per jaar. Je ontvangt daarvoor het nieuwste boek (deel 3 van de Haagse Korfbal Historie, winkelprijs € 17,50) en uitnodigingen voor alle bijeenkomsten.

Verenigingen kunnen het boek aanschaffen voor de speciale inkoopprijs van € 12,50 (minimaal 4 stuks) om deze bijvoorbeeld te schenken aan relaties leden of binnen de vereniging te verkopen. Overigens moet daarbij de wettelijk vastgestelde verkoopprijs van
€ 17,50 worden gehanteerd.

Bedrijven betalen een sponsorbijdrage van € 250,- euro (exclusief btw). Daarvoor krijgt het bedrijf een naamsvermelding in het boek bij 'Speciale dank aan...' én 5 exemplaren van het boek.

Help ons. Maak het bedrag van uw/je keuze over op banknummer NL23INGB0009279014 t.n.v. The Hague Korfball Masters, onder vermelding van naam, vereniging of bedrijf, adres, woonplaats, e-mailadres, en als je als bedrijf participeert: welke naam je in het boek wilt hebben vermeld.

Eventuele verzendkosten zijn niet in de prijs begrepen.

Meer weten? Mail naar contact@haagsekorfbalhistorie.nl of bel: 06 288 038 83 (Rob Blokpoel).