Programma A Jeugdfinales vrijdagavond 9 november

19:15 uur Finale om de Wisselprijs Bemmel & Kroon Bokaal
ONDO A1 – Refleks A1
Om + 20.30 uur
Prijsuitreiking door Sybe Booij en Marco de Jonge, bestuursleden organisatie Haagse Korfbaldagen.
Scheidsrechter ontvangt een herinneringsmedaille.
Alle spelers, speelsters en begeleiders winnende en verliezende team wordt een medaille omgehangen.
Uitreiking van de Wisselprijs Bemmel & Kroon Bokaal aan aanvoerd(st)er winnende team door Marcel van Bentum, directeur Bemmel & Kroon.
Uitreiking wedstrijdbal aan de aanvoerd(st)er winnende team.
Uitreiking Vouchers De Uithof aan de aanvoerd(st)er winnende team.voor een schaatsuitje.
Fotomoment winnaars en verliezers

FINALEWEDSTRIJD A-jeugd Hoofdklasse/Overgangsklasse
HKV/Ons Eibernesthal

20:45 uur Finale om de Wisselprijs ALSEM Bokaal
KVS / Maritiem A1 – Meervogels / Fisica A1
Om +22.00 uur
Prijsuitreiking door Sybe Booij en Rob Knuist, bestuursleden organisatie Haagse Korfbaldagen.
Scheidsrechter ontvangt een herinneringsmedaille
Uitreiking Wisselprijs ALSEM Bokaal en een wedstrijdbal aan de aanvoerd(st)er winnende team door Julien Alsem, eigenaar J.P. Alsem.
Uitreiking a vouchers De Uithof voor een schaatsuitje an de aanvoerd(st)er winnende team
Uitreiking vouchers Paviljoen Malieveld aan de aanvoerd(st)er winnende team.
Fotomoment winnaars en verliezers