FOTOWEDSTRIJD HAAGSE KORFBALDAGEN 2018

Iedereen maakt tegenwoordig heel makkelijk foto’s van korfbalwedstrijden met o.a. de mobiele telefoon. Daar kunnen prachtige opnamen bij zitten.
Om deze foto’s onder een breed publiek te verspreiden dagen we je uit om deel te nemen aan de FOTOWEDSTRIJD HAAGSE KORFBALDAGEN.
Vorig jaar was de hierbij gepubliceerde foto winnaar van de 2016 editie.

De foto was van Robbert Ephraïm
Categorieën
Alleen foto’s die van 1 september t/m 10 november 2018 worden genomen en op Instagram van de Haagse Korfbaldagen worden geplaatst komen in aanmerking.

Er zijn 3 categorieën, t.w.
1. Beste wedstrijdfoto/spelmoment
2. Meest emotionele foto opname
3. Beste korfbalpromotie foto

Aantal en formaat foto's
Per deelnemer kunnen meerder foto’s worden ingestuurd.
De foto’s moeten worden ingezonden in het volgende formaat: JPG. De bestandsgrootte van de foto moet minimaal 2 MB zijn. Foto’s die niet aan deze specificaties voldoen worden automatisch uitgesloten van deelname. Dus geen foto's van facebook of what's app.
Inzenden
De foto's kunnen direct op instagram https://www.instagram.com/dehaagsekorfbaldagen worden geplaatst. Foto's, die na 10 november worden ingestuurd, komen niet meer in aanmerking voor de prijzen.

Jury
De jury bestaat uit Jos Timmer. Ronald Mooiman (fotograaf) en Nicole van Voorst (sociale media).

Prijzen
Voor elke categorie is 1 hoofdprijs beschikbaar gesteld door Ringfoto Focus.
Elke winnaar ontvangt zijn foto op canvas 50x60 cm ter waarde van € 70.

Jouw ingezonden foto ook op canvas 50x60 cm? Dat kan. Je kan bij Ring Foto Focus een speciale korting van 15% krijgen. Je moet bij de bestelling “korfbal” vermelden.