NIEUWE TRAINERSSTAF K.V. REFLEKS BEKEND

Datum: maandag, 27 juni, 2022

Disselköter en Van Klooster nieuw trainersduo selectie K.V. Refleks. Sam-Sin. trainer Refleks A1
K.V. Refleks is verheugd mee te kunnen delen dat vanaf volgend seizoen Erwin Disselköter en Lion van Klooster het nieuwe trainersduo zal zijn voor het eerste en tweede team. Hernandes Sam-Sin wordt verantwoordelijk voor Refleks A1.
Marcel van Lith, voorzitter van Refleks, kijkt met veel voldoening en vertrouwen uit naar de samenwerking “Met onze jeugdploegen spelen we al enkele jaren op de hoogste niveaus binnen Nederland. Die stap willen we bij onze senioren ook gaan maken. Erwin en Lion passen helemaal in ons plaatje om te bouwen aan een groep die gaat spelen om promotie en prijzen. Met hun ervaring en gedrevenheid zullen ze een impuls geven aan de ontwikkeling van onze talenten en club”.
Erwin Disselköter zal de verantwoordelijkheid hebben over Refleks 1. Erwin was jarenlang speler bij Refleks. Daarna is hij onder meer trainer geweest bij Die Haghe en Futura en afgelopen jaar heeft hij de junioren selectie van Refleks begeleid. Die laatste rol wordt nu overgenomen door Hernandes Sam-Sin. Hernandes heeft verschillende teams in de regio getraind en was onder meer assistent bondscoach van het Surinaams korfbal team. Lion van Klooster zal de verantwoordelijkheid hebben over Refleks 2. Met Lion is een trainer in huis gehaald met een rijke trainerscarrière. Hij was trainer bij verschillende verenigingen in de Hoofd- en Overgangsklasse in Nederland en België.
Refleks is een ambitieuze, groeiende club met 300 leden
Refleks 1, 2 en 3 spelen eerste klasse district en de A1 overgangsklasse