Refleks - HKV Ons Eibernest, gelijkwaardige partij.

De beide 1ste klassers komen elkaar niet tegen in de poule van de veldcompetitie. Echter in de zaalcompetitie, zijn beide teams aan elkaar verbonden in de 1ste klasse E. Vandaar dat deze wedstrijd best interessant was om te zien hoe de teams ervoor stonden. HKV Ons Eibernest was afgelopen zaterdag in het Rijswijkse wel de winnaar, die doeltreffender speelde en liet zien dat het stabieler presteerde.
Ervaring was de basis waar HKV Ons Eibernest de wedstrijd naar zich toe haalde. Op de juiste momenten versnellen en de kansen creëren om te kunnen scoren. Refleks liep gaande weg in de wedstrijd een achterstand op die moeilijk was in te halen. Refleks speelde inmiddels 4 oefenwedstrijden, resultaat 2 overwinningen, een gelijk spel en een verlies partij, met dit resultaat kan ook Refleks met vertrouwen het nieuwe seizoen tegemoet zien. Beide teams hebben het komende weekend nog een oefenwedstrijd, in aanloop van de competitiestart op de 11de september.
HKV Ons Eibernest heeft leuke Haagse derby’s in het vooruitzicht, zoals tegen Die Haghe en Achilles. Refleks ontmoet enkele bekende teams uit de regio zoals, Phoenix, ALO, ONDO en Trigion. Voor beide teams en supporters wordt het dus best een aantrekkelijk veldseizoen.

Redactie: Sportshoots
Meer wedstrijdfoto's: www.sportsnap.nl