Het Lierse Valto zet VEO in Voorburg opzij met 22-27

Dat Valto snel heeft geleerd is wel duidelijk. Verleden week wist men maar slechts 4 keer te scoren in de tweede helft tegen GKV Enomics. Dat verlies deed erg pijn bij de De Lierenaren. VEO kon afstand nemen van de onderste plaatsen maar liet het nu geheel liggen in de tweede helft. Na de 16-16 ruststand kon de wedstrijd nog alle kanten op. Beide teams speelde met veel inzet en beweging en de scoringskansen werden goed benut in de eerste helft. Valto kwam met veel overtuiging uit de kleedkamer om niet weer de zelfde fout te maken. Na 15 minuten was er een voordeel van 4 doelpunten in het voordeel van Valto. Deze achterstand was duidelijk teveel voor VEO. Het geloof in een goed resultaat was volledig weg.
Valto heeft weer vertrouwen en zal zeker punten gaan pakken als men zo constant blijft spelen. VEO zakte naar de gevaren zone na dit verlies.