HKV Achilles pakt verdiend punt tegen KVA

Geen makkelijke klus tegen KVA Amstelveen. KVA scoorde in de eerste wedstrijd een 30-30 gelijkspel en Achilles pakte 2 punten in de eerste (uit) wedstrijd. De wedstrijd liep vanaf het begin niet voortvarend voor Achilles. Het scoringspercentage was duidelijk minder dan KVA. De ploeg uit Amstelveen scoorde er weer lustig op los en namen een duidelijke voorsprong. Vier doelpunten achterstand in de rust was het resultaat. Na rust vocht Achilles zich in de wedstrijd en wist een verdiend gelijkspel uit deze wedstrijd te halen.

Volgende week de Haagse derby tegen Die Haghe. Achilles zal absoluut het verlies tijdens Haagse Korfbaldagen goed willen maken. Die Haghe zal na het thuis verlies snel een winstpartij willen scoren. Belooft dus spannend te worden a.s. zaterdag in de Sportcampus, aanvang 18:45 uur.

(verslag en foto's Sportshoots.nl)