VEO laat Sporting Trigon met de winst vertrekken.

De eerste competitie thuiswedstrijd in de zaal was voor VEO Voorburg, in de overgangsklasse D niet succesvol. Sporting Trigon uit Leiden bepaalde de wedstrijd vanaf het begin. Telkens was er een voorsprong voor de gasten van twee of zelfs drie doelpunten. Als VEO in de buurt kwam had Sporting Trigon weer de wedstrijd in de hand door snel te scoren. De ruststand van 13-13 was dan ook hoopvol voor VEO, echter de scoringskansen om het tij te keren waren niet optimaal van VEO. Sporting Trigon trok de wedstrijd naar zich toe met een eindstand van 23-26.

Volgende week wacht al direct de belangrijke uitwedstrijd tegen HKV/Ons Eibernest voor VEO. De Eibers verloren de eerste (uit)wedstrijd uit tegen KVS/Maritiem uitslag 19-16 in Scheveningen. Deze wedstrijd zal de toon zetten voor de onderste plaatsen dit jaar.

Verslag en foto's: www.sportshoots.nl