G-korfballers Dijkvogels winnen Rémy van Eijnatten Bokaal

In de poule waren zowel de G-korfballers van het Maasdijkse Dijkvogels, de titelhouder, als Sporting Trigon uit Leiden, ongenaakbaar. Nu stonden ze beide in de finale van de Haagse Korfbal Dagen in de G-klasse. Dijkvogels won met 4-1.

Na een 1-1 ruststand kwam Dijkvogels na rust op stoom en met drie opeenvolgende treffers waren de Maasdijkers de gelukkige winnaar. Speciaal voor deze gelegenheid was KNKV-bestuurslid Erik Kraaij aanwezig. Hij reikte de door de Stichting Haagse Sportstimulering Gehandicapten beschikbaar gestelde bokaal uit. De Rémy van Eijnatten bokaal, vernoemd naar de man die veel heeft betekend voor de Haagse Korfbal Dagen en ons vorig jaar ontviel.

Bovendien werden beide teams verblijd met kaarten voor de Korfbal League finale van dit seizoen in Ahoy.

Het G-korfbaltoernooi werd mede mogelijk gemaakt door Den Haag Topsport, Stichting Haagse Sportstimulering, Fonds 1818, Fonds Gehandicaptensport en KNKV.