Achilles houdt Die Haghe resoluut uit de A-Jeugd HK-OK finale

Achilles moest gisterenavond binnen 24 uur, na de gewonnen wedstrijd tegen De Meervogels Fisica, weer het veld in tegen Die Haghe. Gezien de spannende openingswedstrijd in de Sportcampus afgelopen zaterdag beloofde dit een mooie revanche wedstrijd te worden. Die Haghe had de laatste wedstrijd maandagavond gespeeld en kwam dan ook met uitgerust team naar de Sporthal Zuidhaghe. Dat er aan het einde van de wedstrijd een uitslag van 22-13 in het voordeel van Achilles stond was verrassend voor de supporters van beide partijen.

Achilles dicteerde vanaf het begin de wedstrijd en nam direct een voorsprong met 5 doelpunten in de eerste 15 minuten van de wedstrijd. Er was geen enkel spoor van vermoeidheid in het team van Achilles waar te nemen. Die Haghe daarin tegen, was in de duels meestal te laat, waardoor men de gehele wedstrijd achter de feiten moest aanlopen.

Vrijdagavond is Achilles in beide jeugd finales present. Wat best een mooie prestatie is van de jeugd.
Het vlaggenschip van Achilles speelt vanavond in de Sportcampus-Breedtesporthal B, voor een plaats in de finale tegen Maassluis voor zaterdagavond.

Finale A Jeugd HK-OK Avanti Post Makelaardij - Achilles, aanvang 20:45 uur in de HKV/Ons Eibernesthal.