Achilles - Jeugd HK-OK, door naar de halve finale

Meervogels Fisica kon in de sporthal De Veur voor een verrassing zorgen tegen Achilles. Met een ruststand van 11-12 zat men goed in de wedstrijd. Maar het scorend vermogen, dat vrij constant was in deze wedstrijd bij Achilles, gaf de doorslag in de tweede helft. Achilles plaatste zich met een 21-30 winst voor de halve finales.
Achilles ontmoet nu Die Haghe (beste 2de in de poules) voor een plaats in de finales. Beide teams speelde een spannende openingswedstrijd in de Sportcampus waar Die Haghe, na een voorsprong, het onderspit moest delven. Dit beloofd dus wat woensdagavond, Sporthal Zuidhaghe, aanvang 20:45 uur.

In andere halve finale spelen ONDO en Avanti Post makelaardij in de Sporthal de Blinkerd, aanvang 20:45 uur, voor een finale plaats.