Presentatie 2e Boek over Haagse Korfbal Historie

Op donderdag 31 oktober vanaf 17.00 uur zal in de Sportcampus Zuiderpark in Den Haag de presentatie van het 2e boek en een kleine tentoonstelling over de Haagse Korfbal Historie plaatsvinden.
Uiteraard na afloop van deze ceremonie gezellig samen een hapje, een drankje en om 19.00 uur de officiële start van de Haagse Korfbaldagen 2019 en het bijwonen van de eerste wedstrijden in de Breedtesporthal. Tot dan!

Wij nodigen iedereen uit om aanwezig te zijn en vers-van-de-pers een exemplaar van het boek aan te schaffen tegen een speciale introductieprijs. Deel 1 zal ook verkrijgbaar zijn.
De beide boeken zijn die avond te koop voor een speciale prijs van € 15 per stuk. De officiële verkoop start op 1 november. Prijs bedraagt dan € 17,50 per stuk en verkrijgbaar in de boekhandel..
Rechtstreeks bestellen bij de uitgeverij kan ook, kijk in de Webshop van www.nscboeken.nl.

Tegelijkertijd vindt op dezelfde locatie de opening plaats van een kleine overzichtstentoonstelling over alle Haagse korfbalverenigingen vanaf het begin van de 20ste eeuw. Deze zal tot en met 7 november 2019 te bezoeken zijn in de Sportcampus Zuiderpark naast de Wall of Fame.

We zijn overigens nog steeds op zoek. Dus heeft u thuis nog Haagse korfbalspullen (foto's, krantjes, documenten, tenues, bekers enz.)? Deel ze met ons, we willen ze graag voor de eeuwigheid bewaren.
contact@haagsekorfbalhistorie.nl