SPONSOR- EN ADVERTENTIEMOGELIJKHEDEN “HAAGSE KORFBALDAGEN”

Het bestuur van de HAAGSE KORFBALDAGEN is alweer drukdoende met de organisatie van de 34e editie van de Haagse Korfbaldagen. Dit jaarlijkse korfbalevenement start op donderdag 31 oktober 2019 en duurt t/m zaterdag 9 november 2019. De finalewedstrijden vinden plaats op vrijdag 8 november a.s. (A jeugd) en zaterdag 9 november a.s. (senioren en G-korfbal).

Voor adverteerders en sponsors bieden wij veel mogelijkheden om hun bedrijf onder de aandacht van de lezers van het digitale magazine, de website, facebook en instagram te brengen. De website en facebook zullen meer in het teken staan van korfbal in de regio waarmee we het gehele jaar met artikelen, verenigingsnieuws en Haagse korfbalhistorie de korfbalfamilie van informatie voorzien. Dus niet alleen gedurende de periode van de Haagse Korfbaldagen.

De website en facebook bieden de kans om tegen aantrekkelijke tarieven gedurende het gehele jaar aandacht aan uw bedrijf of organisatie te besteden.