De 33e editie Haagse Korfbaldagen is weer achter de rug

De organisatie van de Haagse Korfbaldagen kijkt terug op een geslaagd evenement van 2018.
Van 1 november tot en met 10 november waren de sporthallen in de Haagse regio het domein van de korfbalverenigingen met als hoogtepunten zaterdag 3 november in de Sportcampus Zuiderpark en de Finaledagen op 9 en 10 november.

Gedurende deze dagen werden totaal 103 wedstrijden gespeeld die door 45 scheidsrechters in goede banen werden geleid en nauwelijks problemen opleverden. Naast deze scheidsrechters werd de organisatie door vele vrijwilligers ondersteund tijdens het Beachtoernooi, G-Korfbaltoernooi en de Finaledagen.

De organisatie is hen dankbaar, want zonder de hulp van deze vrijwilligers zou het toernooi niet kunnen worden georganiseerd. Ook de medewerking van alle verenigingen zorgt ervoor, dat wij nu al met enthousiasme uitkijken naar de 34ste editie van dit toernooi in 2019.
In financiƫle zin is de steun van subsidiegevers en sponsoren onontbeerlijk en zijn wij blij met hun bijdrage.

Wij hopen dat ook jullie allemaal genoten hebben van dit evenement en volgend jaar weer in groten getale aanwezig zullen zijn bij de 34ste editie van de Haagse Korfbaldagen.
Wil je nog even nagenieten, bezoek dan onze site www.haagsekorfbaldagen.nl en vergeet niet je te abonneren op ons Youtube kanaal HaagseKorfbaldagen.
Graag tot volgend jaar!
Stichting The Hague Korfball Masters