Programma finalewedstrijden zaterdagavond 10 november

In de HKV/Ons Eibernesthal in Den Haag spelen zaterdagavond:

17:50 uur Finale Winnaars poulewedstrijden
Sporting Trigon 1 – DES 1

Om + 19.05 uur
Prijsuitreiking door Sybe Booij en Margot van Loon, bestuursleden organisatie HKD.
Scheidsrechter/grensrechter ontvangt een herinneringsmedaille.
Alle spelers, speelsters en begeleiders winnende en verliezende team wordt een medaille omgehangen.
Uitreiking Bekers aan aanvoerd(st)er winnende teams.
Uitreiking wedstrijdbal aan de aanvoerd(st)er winnende team.
Uitreiking Voucher Gouden Wok Zuiderpark aan aanvoerd(st)er winnende team door eigenaar Cheng Kuo .
Fotomoment winnende en verliezende teams

19:25 uur Finale om de Wisselprijs Rémy van Eijnatten Bokaal
Dijkvogels G2 – Sporting Trigon G1

Om + 20.45 uur
Prijsuitreiking door Sybe Booij en Jos Timmer, bestuursleden organisatie Haagse Korfbaldagen.
Scheidsrechter ontvangt een herinneringsmedaille.
Uitreiking wisselprijs de Rémy van Eijnatten Bokaal.Bokaal door Malena Amiël, vertegenwoordigster Stichting Haagse Sportstimulering Gehandicapten.
Deze wisselprijs is beschikbaar gesteld door de Stichting Haagse Sportstimulering Gehandicapten, hoofdsponsor van het G-korfbaltoernooi.
Uitreiking voucher voor het bijwonen korfbalfinale in de Ziggo Dome in Amsterdam door Rob Meijer, voorzitter KNKV,
Uitreiking Bekers aan de aanvoerd(st)er winnende en verliezende team.
Uitreiking wedstrijdbal aan de aanvoerd(st)er winnende team, beschikbaar gesteld door J.P. Alsem.
Fotomoment winnaars en verliezers

FINALEWEDSTRIJD Senioren HK/OK
ZATERDAG 10 NOVEMBER 2018
HKV/Ons Eibernesthal

Voorafgaand aan de seniorenfinale een in Memoriam Rémy van Eijnatten door Jos Timmer, bestuurslid organisatie HKD, waarna ter nagedachtenis een minuut stilte in acht wordt genomen.

20:30 uur Finale om de Wisselprijs HOFPAS Bokaal
Meervogels / Fisica 1 – FIKS 1

Om + 21.45 uur
Prijsuitreiking door Sybe Booij, bestuurslid organisatie HKD
Scheidsrechter ontvangt een herinneringsmedaille.
Alle spelers, speelsters en begeleiders winnende en verliezende team wordt door Richard de Mos, wethouder Economie, Sport, en Buitenruimte Gemeente Den Haag een medaille omgehangen.
Uitreiking Wisselprijs HOFPAS Bokaal en Beker door Bülent Aydin, bestuurslid van De Volharding.
Uitreiking wedstrijdbal aan de aanvoerd(st)er winnende team, beschikbaar gesteld door J.P. Alsem,
Uitreiking Voucher Gouden Wok Zuiderpark door eigenaar Cheng Kuo aan winnende team.
Fotomoment winnaars en verliezers en Wethouder